DREPTUL PROPRIETATII INTELECTUALE

contestatii la executare, despagubiri, dare in plata, clauze abuzive, divort, partaj, incredintare minori, pensie de intretinere, plangeri penale, masuri preventive (arestare preventiva), infractiuni de coruptie, plangere contraventionala, rectificare/modificare titlu de proprietate, anulare acte administrative, ordin de protectie, evacuare, ordonanta de plata, raspundere contractuale

Echipa noastra va pune la dispozitie urmatoarele servicii in domeniul proprietatii intelectuale:

  • Cercetare documentara privind disponibilitatea unei marci la OSIM;
  • Reprezentare in fata Oficiului de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM) pentru depunerea cererii de inregistrare a marcii;
  • Redactarea de puncte de vedere si efectuarea tuturor demersurilor ulterioare depunerii cererii de inregistrare a marcii in fata Oficiului de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM);
  • Redactare opozitii si contestatii cu privire la cererile de inregistrare a unei marci ulterioare care este similară sau identica;
  • Administrarea portofoliului de marci prin inregistrarea de reinnoiri si actualizarea titlurilor de protectie;
  • Redactarea contractelor de cesiune si efectuarea demersurilor necesare in vederea inscrierii cesiunii in Registrul National al Marcilor;
  • Consultanta de specialitate in domeniul proprietatii intelectuale.

Importanta inregistrarii unei marci la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM):

Inregistrarea unei marci reprezinta un proces extrem de important in cadrul unei companii intrucat inregistrarea unei marci in registrele specifice ofera garantia unei companii ca imaginea sa, pentru produsele sau serviciile oferite, este unica si nu poate fi copiata de nimeni.

O marca inregistrata la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM)  reprezinta o marca sigura, fiind astfel garantata protectia, fiind de natura a asigura mentinerea succesului unui produs sau serviciu.

Astfel, pot sa constituie marci, semne distinctive cum ar fi: cuvinte, inclusiv nume de persoane, desene, litere, cifre, desene figurative, forme tridimensionale si in special forma produsului sau ambalajului sau, combinatii de culori, precum si orice combinatie a acestor semne.

Marcile sunt semne sau reprezentari grafice care ii permit consumatorului sa identifice si sa deosebeasca doua sau mai multe produse / servicii / concepte similare. Astfel, rolul marcii este acela de a-l determina pe consumator sa aleaga un anumit tip de produs sau un serviciu pe baza unui set de experiente, emotii trezite de reprezentarea vizuala a unui produs sau serviciu, fiind o promisiune de calitate si satisfactie adresata clientului.

Pe de alta parte, marca este un instrument de marketing foarte puternic deoarece prin notorietatea acesteia, modul de comunicare, intensitatea si caracterul unic al emotiilor transmise, aceasta poate influenta pozitiv decizia de cumparare si experienta consumatorului.

Cateva dintre motivele pentru care recomandam inregistrarea unei marci la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM):

  • Taxele de inregistrare a marcii se achita o singura data, la inregistrare si ofera protectie pentru 10 ani;
  • Marca inregistrata ofera un drept de proprietate pentru titularul acesteia;
  • Prin inregistrarea unei marci se oferta protectie brand-ului utilizat in activitatea comerciala si ofera valoare produsului/serviciului comercializat
  • Marca este un instrument de marketing foarte puternic deoarece prin notorietatea acesteia si modul de comunicare, aceasta poate influenta pozitiv decizia de cumparare si experienta consumatorului, astfel, inregistrarea acesteia in vederea asigurarii protectiei devine extrem de importanta;
  • Marca reprezinta cartea de vizita a producatorului.